(ב) שִׁמְעוֹן הַצַּדִּיק הָיָה מִשְּׁיָרֵי כְנֶסֶת הַגְּדוֹלָה. הוּא הָיָה אוֹמֵר, עַל שְׁלשָׁה דְבָרִים הָעוֹלָם עוֹמֵד, עַל הַתּוֹרָה וְעַל הָעֲבוֹדָה וְעַל גְּמִילוּת חֲסָדִים:

(2) Shimon the Righteous was from the remnants of the Great Assembly. He would say, "On three things the world stands: on the Torah, on the service and on acts of lovingkindness."

מהם 'שלשת הדברים' עליהם עומד עולמכם?

1. חברים

2. משפחה

3. עזרה לזולת

בחרתי את הסרטון הזה משום שלדעתי הוא מתאר בצורה מצוינת, את הערכים שציינתי (חברים, משפחה, עזרה לזולת) בסרטון מתואר על קבוצת סרטנים שהולכת על החוף, וסרטן אחד שנשאר מאחור. השחף שבשמיים רוצה לטרוף אותו אבל קבוצת הסרטנים מראה מהו ערך החברות. אם מתאגדים לקבוצה גדולה ומונעת מהשחף לאכול את הסרטן הקטן. לדעתי סרטון זה מתאר חברות, משפחה, ועזרה לזולת.

בחרתי בתמונה זאת משום שלדעתי משפחה מעל הכל! לכל אחד ואחד במשפחתו יש חלק חשוב ומשמעותי שהוא מביא למשפחה. כל אחד ובני המשפחה נותן גוון צבע אחר ומעניק למשפחה את חלקו. כאשר המשפחה מאוגדת - (צבעי הקשת), זה יוצר את כל הצבעים ביחד כלומר שהמשפחה מאוגדת. לדעתי תמונה זו מתארת הכי טוב את הערכים שבחרתי בייחוד לערך המשפחה.