1
תמן אמרי נכנס מששית לשביעית וכו'. סוגיא זו כעין סוגית הבבלי דפ"ק דר"ה בדף ט"ו ומיהו מכאן יותר מבואר למסקנא לדינא מהא דאמר ר' יוחנן בשאר שני שבוע את מהלך בו כירק ובשביעית את מהלך בו כאילן וכדפרישית בפנים וה"ז נוטה לדברי הרמב"ם בפ"א מהלכ' מעשר שני בהלכה ה' וכן האתרוג בלבד וכו' הרי הוא כירק והולכין אחר לקיטתו בין למעשר בין לשביעית וכו' וזהו כדברי ר' יוחנן דהכא דמבוארין דבריו יותר מדהתם וע"ש:
2
סליק פירקא בס"ד