1
והלוחות מעשה אלהים המה. גם עצם האבנים וחיתוכן נראה לכל עין כי אין ביד משה לעשות כאלה. ולא היה בידו אבנים נפלאים כאלו ולא חיתוך נפלא כזה ואין זה כ״א מעשה אלהים בריאה מיוחדת מששת ימי בראשית שנברא בשם אלהים וכדאיתא בפ׳ מקום שנהגו:
2
המכתב מכתב אלהים הוא. גם זה הכירו כי הכתב אינו מעשה ידי אנוש כ״א מכתב אלהים:
3
חרות על הלוחות. חקוקים ולא כתובים בדיו או בצבע וכ״ז מן הנמנע לבשר ודם לחרות על אבנים כאלה. ואין זה כ״א ענין נפלא מיוצר בראשית ב״ה ע״כ היה בזה למדי להסעיר לב העם ולהעציבם ולבטל כל המחולות וההתקוממות: