1
בד"ה ואינו מבדיל כו' קודם הזאה ואם הבדיל פסיל ליה ולא מפרש ליה קרא דאין צריך להבדיל אחר הזאה אלא מוקמי ליה קודם הזאה והכי איתא כו' עכ"ל וי"ל לאפוקי לר"ש בן אליקום לפי פר"ת דאם הבדיל קודם הזאה דפסול ומפרש ליה נמי הקרא דאין צריך להבדיל אחר הזאה והמגיה בדפוס חדש בלובלין הגיה לאין צורך וק"ל:
2
בא"ד ולראב"ש מעכב דאי אפשר לעשות הזאה בין סימן ראשון כו' עכ"ל פי' דא"א לעשות הזאה בחטאת עוף בין ב' הסימנין שלא ישהה כשיעור שהייה שמעכב בעולת עוף לראב"ש ואין כאן מעשה עולה בחטאת ודברי מהרש"ל בזה אינן מבוררין וק"ל: