1
ליקח בהן פירות וכו'. כלומר, ולא התנה עמו מה יקנה, הרי סמך עליו.
2
לא כסות, ולא עצים. נחלקו הראשונים אם הטעם הוא משום שאמר לו לקנות פירות וכסות ועצים אינם פירות, ולפ"ז אם לא הזכיר פירות מותר לו לקנות כסות ועצים, ויש שפסקו שאפילו לא הזכיר פירות אינו רשיי לקנות כסות ועצים, משום ששכרם מועט וטרחתם מרובה. עיין בבה"א.
3
רשיי הלוקח וכו'. כלומר, ממעות עצמו, אף שיש מקום לחשד שקנה לעצמו סחורה יותר משובחת. ולפ"ז כל שכן שמותר לקנות לעצמו מין אחר. אבל עיין בבה"א.