1
וא״ע וימי הפורים וכו׳ וזכרם לא יסוף מזרעם. גרסינן בירושלמי ר׳ יוחנן וריש לקיש רבי יוחנן אמר הנביאים והכתובים עתידים ליבטל וכו׳ סדרי תורה אין עתידים ליבטל מאי טעמא קול גדול ולא יסף. ריש לקיש אמר אף מגילת אסתר והלכות אין עתידים ליבטל נאמר כאן קול גדול ולא יסף ונאמר להלן וזכרם לא יסוף וכו׳ הלכות שנאמר הלכות עולם לו עכ״ל הנה שזש״ה וזכרם לא יסוף לעולם ומכאן ראיה שהשוה אותה לה׳ סדר תורה כמ״ש וכן הרמב״ם כתב כל ספרי הנביאים וכל הכתובים עתידין ליבטל לימות המשיח וכו׳ ובהשגות א״א דבר מכל הספרים שאין ספר שאין בו לימוד אבל כך אמרו אפילו יבטלו שאר ספרים מלקרות בהן מגילה לא תבטל מלקרותה בצבור הרי דכ״ע מודו דמגילה לא תבטל לעד מלקרותה בצבור עד שיקיים ה׳ את דברו להלחם בשרו של עמלק למעלה ובכן ימחה עמלק גם כן למטה ואחר כך ימחה את זכרם גם כן כש״ל: