1
ודשאל'. ספרו שלאדם הראשון מאי אית ביה. אנחנא לא חזי לנא מעולם ולא שכיח השתא כל עיקר ומעולם לא דבר שנוי היה אלא מחוייא מילתא דאית ביה פירוש הדורות וחכמיהן מדקאמ' ליה ישמעאל ירחינאה לרבי לדילי חזי לי ספרו שלאדם הראשון ומפרש ביה הכי ר' ור' נתן סוף משנה אשי ואבינא סוף הוראה. ובהגדה דויקרא דר' תנחומא תניא באשה כי תזריע ר' תנחום בר חייא ואמ' לה בשם רבנן אין מלך משיח בא עד שיבראו כל נשמות שעלו במחשבה להיבראות ואלו הן האמורין בספרו שלאדם הראשון ז"ה ספ"ר תולדו"ת אד"ם. דמן שמיא יזכון יתנא ויתכון וית כל ישראל לאסוקי שמעתא אליבא דהיל' ולהעמיד דבר על בוריו ולשאוב מים בששון ממעין ברור בביאת מורה צדק בחיינו ובחייכם ובחיי כל ישראל:
2
ישע רב: