1
וכהן או לוי יכולים בטוב להיות חתן תורה או חתן בראשית אע"ג דאיתא בפ' הנזקין (דף נט) כהן אחר כהן לא יקרא ולוי אחר לוי לא יקרא זהו דוקא קודם שקראו חובת היום. אבל לאחר שקראו חובת היום אין קפידא [מיהו נהגו העולם שלא לעשות כן כיון שהוא מצוה, ע"כ]:
וכהן או לוי יכולים בטוב להיות חתן תורה או חתן בראשית אע"ג דאיתא בפ' הנזקין (דף נט) כהן אחר כהן לא יקרא ולוי אחר לוי לא יקרא זהו דוקא קודם שקראו חובת היום. אבל לאחר שקראו חובת היום אין קפידא [מיהו נהגו העולם שלא לעשות כן כיון שהוא מצוה, ע"כ]: