1
היה כותבה דורשה. כתב הכל בו בהלכות פורים ומנדין כל העובר ועושה מלאכה בפורים והירושלמי מוכיח שמותר בעשיית מלאכה מדאמר היה כותבה דורשה וזה נוכל לדחות שזה אפשר שר"ל בשעת הדחק שלא היה להם מגילה אחרת לקרות עד שיכתבנה וא"ת והרי יש לו זאת שמעתיק ממנה נוכל לומר שהיתה שאולה ממי שהוא רוצה להשיבה אליו ואינו מניחה להם לזכות ע"כ ולא ידעתי מהו הלחץ הגדול הזה דהא אסיקנ' דאיירי בכרכים וכמו שפי' בקונ' וכ"כ הר"ן א"כ בלא"ה אין ראיה מכאן: