1
א"ל אנן בעיין וכו'. לפי מה שפירשתי בקונט' יש מכאן ראיה לדעת הרמב"י שפסק כמ"ד בבבלי בפרקין דלא תיפוך ובלישנא בעלמא פליגי. ועיין בר"ן בנדרים פ"ח:
2
הכל מודים בפסח וכו'. עמ"ש בנדרים פ"ח ה"ב בתו' שם:
א"ל אנן בעיין וכו'. לפי מה שפירשתי בקונט' יש מכאן ראיה לדעת הרמב"י שפסק כמ"ד בבבלי בפרקין דלא תיפוך ובלישנא בעלמא פליגי. ועיין בר"ן בנדרים פ"ח:
הכל מודים בפסח וכו'. עמ"ש בנדרים פ"ח ה"ב בתו' שם: