1
רש"י ד"ה והאיכא מקום (בסה"ד). אלא הפרש טפח. עיין לקמן בעבר הב' בתד"ה והאיכא בסופו שתפסו עליו בזה:
2
רד"ה בממלא. אבל המזרח כו' זורע מעט ויניח הפרש כו'. נ"ל דר"ל הפרש מעט אצל הקרנות וזורע כל רוח המזרחי והמערבי עד סמוך לקרן בהפרש מועט ונראה לסרס התיבות ושכצ"ל זורע ויניח הפרש מעט מכאן ומכאן ועי' מהרש"א והציור הנדפס רק גרעין אחד ברוחי מזרח ומערב הוא בשיבוש ונאות לפי' התוס':
3
תוס' ד"ה וקים. אבל קשה לרשב"א כו' דהשתא יש באלכסונה ז' כצ"ל: