1
גמרא זמנין משני לה כו'. עיין בגה"ש ושכח לציין לקמן (ח:):
2
תוס' ד"ה והלכה (בסה"ד). דאל"ה ה"ל ליפרך בהדיא כו'. וכ' המהרש"א דמסיפא ודאי דמצי להוכיח כו'. ול"נ דלפרש"י הא שלא הוכיח מסיפא משום דאיכא לאוקמי שחשב שינוח דוקא בחור בכדי להצניעו (ועיין ב"מ כ"ה ב' במשנה בכותל חדש כו') דבזה לא בעינן מקום ד' עיין לעיל (ד' ב') בתד"ה אלא ובמאור שם:
3
[ע"ב תוד"ה והלכה כו'. או שאינה גבוהה יו"ד כצ"ל] :