1
רש"י ד"ה ונכתוב רחמנא. בהדיא במצה כו'. נראה דנדחק לפרש כן כאן ולא כדפי' לעיל דהקושיא היא רק אעומר ושת"ה משום דלא א"ש הא דדחי שכן נוהגת בנשים דהא גם הם מתירין לנשים אה"ח במדינה ובמקדש כלאנשים. אמנם משום הא לא איריא דיל"פ דהשקלים אשר מהם מביאין העומר וש"ה ל"נ בנשים (שקלים פ"א מ"ו) וגם בעבודתן כהנות אינן כשירות:
2
רד"ה וגמרי מהדדי. מה ת"ל בחדש השביעי שיהו כו' שוות. וכ"כ התוס' וצ"ע דהא מסקינן שם דילפינן מגז"ש [שוב מצאתי להט"א שם בשהם שעמד בזה וע"ש] :
3
תוס' ד"ה אי. א"נ מילתא דאתיא במה"צ טרח וכל"ק. ד"ז נשמט ממרן המל"מ פ"ד מהל' מלוה דה"ר מזבחים להיפך ולא זכר מדברי התוספות שלפנינו: