1
ד"ה והלא. מפני שהוא כמעבד כו'. וכתב התוי"ט דהיינו אליבא דרבה בר"ה (לעיל עה ב). והתוס' כתבו שם דמדרבנן אסור לכ"ע. ומש"כ וטעמא רבה איכא כו' דפח"ח וזה נעלם מהמ"א סי' שכ"א סק"ז ע"ש:
2
רד"ה ואלו. קודם שיתן המלח או נותן שמן כו' כצ"ל:
ד"ה והלא. מפני שהוא כמעבד כו'. וכתב התוי"ט דהיינו אליבא דרבה בר"ה (לעיל עה ב). והתוס' כתבו שם דמדרבנן אסור לכ"ע. ומש"כ וטעמא רבה איכא כו' דפח"ח וזה נעלם מהמ"א סי' שכ"א סק"ז ע"ש:
רד"ה ואלו. קודם שיתן המלח או נותן שמן כו' כצ"ל: