1
רא"ש ד"ה תני ובלבד שלא יהא זכור בשעת הנדר. כצ"ל:
2
רא"ש ד"ה תנא קא מסתם. דקתני ובלבד שיהא זכור כו'. מוכח להדיא דמפרש דהא דאמר אביי תני ובלבד כו' אין רצונו לשבש המשנה אלא ר"ל דתפרש כן הכוונה ועמש"כ בשבועות (טז) בס"ד:
רא"ש ד"ה תני ובלבד שלא יהא זכור בשעת הנדר. כצ"ל:
רא"ש ד"ה תנא קא מסתם. דקתני ובלבד שיהא זכור כו'. מוכח להדיא דמפרש דהא דאמר אביי תני ובלבד כו' אין רצונו לשבש המשנה אלא ר"ל דתפרש כן הכוונה ועמש"כ בשבועות (טז) בס"ד: