1
ר"ן ברה"ע ד"ה אר"א. נהי דיש שאלה מיהו מדרבנן אין נזקקין כו'. כ"נ דצ"ל:
2
בא"ד א"נ כו'. ולב"ה יש שאלה כו' מיהו לכתחלה א"נ. כן אפשר ליישב לישנא דיש שאלה דר"ל דיעבד. אבל זה אוקימתא דר"א לקמן לפרש לישנא דברייתא דבה"א אף יפתח לו בשבועה וזהו לישנא דלכתחלה ע"ש בפירושו:
3
ר"ן ד"ה א"ר אר"נ. אבל עיקר שבועה בשם או בכינוי הוא. לעיל בריש מכלתין מסיק דלרבנן לא בעי לא שם ולא כינוי:
4
בא"ד אבל ר"ה גאון כו' אבל פתח כי ההוא דאתא לקמיה דרב. לפנינו בגמרא לא נמצא. ודברי הריטב"א בזה צ"ע. וברא"ש הגירסא דר"ה. ולפנינו איתא דהתיר בחרטה. ונ"ל להגיה דרבה בר ר"ה: