1
ד"ה אין "ד ועוד דבאשמות אין בם דין הע"ד דחייבין כו' על המזיד כשוגג. עמש"כ לעיל (ז) ע"ד בס"ד:
2
רש"י ד"ה א"ק בפרשה ויקרא ואם נפש. כצ"ל:
3
רש"י ד"ה צבור מנלן וילמד מתחתון מואם נפש. כצ"ל:
4
בא"ד אף צבור כו' בין בעבודת כוכבים בין בשאר מצות. ביבמות איתא דילפינן שא"מ מן מעיני מעיני:
5
תד"ה ויחיד דא"ק ה"נ המ"ל כו' מצות מצות כו' ועשתה אחת מכל מצות כו'. לשון המקרא הוא בעשותה אחת ממצות ואיכא למימר דנין מצות ממצות וא"ד ממצות מן מצות (ועמש"כ לקמן ע"ב בקושיית המהרש"א) תדע דלא יליף עבודת כוכבים ג"כ מצות מצות וע"כ משום דבעבודת כוכבים כתיב המצות אך בזה כ' התוס' טעם אחר ביבמות (ט) אבל תימה שלא הביאו הגמרא דשם דיליף באמת גם יחיד מצות מצות: