1
גמרא אלא אפי' למ"ד צבור מביאין כו' והוו אמרין ליה לא משכח איניש דנשיילי'. כ"נ שהיתה גי' רש"י ועי' הגב"ח:
2
בפיסקא הורו ב"ד לעקור את כה"ג. כצ"ל ומלת לו מיותרת:
3
רש"י ד"ה ולא מיבעיא דכי הביאו כפרתן דמי כו'. ר"ל אף דר"א קאי ג"כ על בין שלא הביאו כפרתן המוזכר לעיל מ"מ כיון שידעו שטעו מיפרסמא מילתא שיודעין שיצטרכו להביא כפרתן:
4
תד"ה שהביא ושמא ה"נ מיירי במחכ"פ בע"פ כו'. לכאורה תמוה דא"כ מאי א"ת שייך בזה דאי משום ספק אכילת קדשים בטומאה אין א"ת בא עליה כדלקמן (ח ב) וי"ל דמ"ל שהיה כהן מח"כ בע"פ ובאיזה ימים אח"כ הקריב חטאת חלב על אחד נמצא אם היה בה"ש לילה הרי הכהן עדיין מח"כ והוא מיחל עבודה ונפסלה החטאת:
5
תד"ה קרי ביה ויצקת עליה שמן מנחה היא ללמד כו'. כצ"ל:
6
בא"ד ותניא בספרי ולא האומר במקצת כו'. כצ"ל: