גמרא ומציף עליהם שמן. כצ"ל:
שם נימא קרא והכהן תחתיו מבניו. כ"ה בע"י ובכריתות הגי' שתחתיו:
שם ירושה היא להם. כצ"ל וכ"ה ברש"י והטעות נמשכה לכאן מב"ב (קיז ב):
שם הוא שלום הוא צדקי'. הרש"א בח"א הקשה דמנ"ל הא דלמא ה"ל עוד בן רביעי שלום ואשתמיטתי' מקרא בירמיה (כב) שלום בן יאשיהו מלך יהודה המולך תחת יאשיהו אביו ולא מצאנו בסוף מלכים וד"ה רק שלשה מלכים מבניו יהואחז יהויקים צדקיהו וא"כ ע"כ הוא אחד מהם והנה יש מהמפרשים האומרים אשר צדקי' המולך אינו בן יאשיהו רק בן יהויקים אחי יויכין כי כן מצינו (בד"ה א' ג טז) ובני יהויקים יכניה בנו צדקיהו בנו ע"ש בביאור (לרי"ו) [לר"י אברבנאל] וצדקי' בן יאשיהו לא מלך כלל אבל מצינו בראש ירמיה לצדקיהו בן יאשיהו מלך יהודה וקבלת חז"ל אמת ולאורם נלך:
ד"ה ואין בין כהן המשמש ולאחר שחזר כו'. אבל התוס' במגילה (ט ב) הביאו מהירושלמי שאף ביוה"כ זה שהשני משמש הפר היה משל ראשון: