1
גמרא תיפשוט ליה כו' והמיר כו'. פי' דהכא נמי אידחי ליה החצי זית שאכל דתו לא חזי לאיצטרופי משנתמנה ומיושב קושיית הרש"א:
2
שם ובעא כו' אכל ספק חלב כו' אימא לייתי אשם תלוי. א"כ חמור ספיקו מודאי דאילו אתידע ליה דודאי חלב אכל פטור מחטאת:
3
שם והא רבא אמר כו'. נ"ל למחוק מלת והא דמשמע דאיפרוך רב המנונא ובחולין (ה ב) לא מייתי הש"ס רק אוקימתיה ובזה מיושב פרש"י לעיל בריש מכלתין ממה שהעירותי עליו שם ועי' לח"מ פ"ב מהל' שגגות ה"ב:
4
שם אלא הכא באוכל נבלה לתיאבון כו'. לכאורה הנ' להגיה באוכל חלב כו' ואולי שיגרת לישן דחולין (ג סע"א) נקיט: