1
אפי' לא נשאה בגליל לכאורה נראה דה"פ דה"א נהי דנתרצית לצאת עמו ממקום שנתקדשה שם ולהנשא במקום אחר לטלטל ממדינה למדינה תרי זימני לא נתרצית לו ודעתה היה שידור עמה בעבר הירדן וק"ל. (גם י"ל דרבינו אתא לאשמעינן דאם נשאה בארצה וקידשה מתחלה שלא בארצה שכופין אותה לילך לארצו ולא תימא דוקא שהיו הקידושין והנישואין במקום א' אז אמרינן מסתמא ע"ד זה קדשה ונשאה שתלך אחריו לארצו אבל כשקידש במקום אחר ונשאה במקום אחר ה"ל למימר מדלא נשאה במקום שקדשה והלך לארצה ונשאה שם מסתמא דעתו להשתקע שם קמ"ל דאמרינן דע"ד קידושין ראשונים נשאה כ"פ) ועיין מ"ש בדרישה: