1
או שנעשה למת כו' הואיל דלאו להילוכא עבידי לאו נעל הוא והוצרך לטעם זה דלאו להילוכא עבידי ולא סגי בטעם שכמה שנקבר בו מת נאסר בהנאה דהא כבר כתבתי כיון דמצות לאו ליהנות ניתנו אין לפוסלו מהאי טעמא ועיין בדרישה.
או שנעשה למת כו' הואיל דלאו להילוכא עבידי לאו נעל הוא והוצרך לטעם זה דלאו להילוכא עבידי ולא סגי בטעם שכמה שנקבר בו מת נאסר בהנאה דהא כבר כתבתי כיון דמצות לאו ליהנות ניתנו אין לפוסלו מהאי טעמא ועיין בדרישה.