1
או שהיא כו' עד הנה לא מיירי מאבידת אשה אלא כשאבדו שליח הבעל אבל ה"ה אם בעצמו אבדו או האשה או שלוחה לקבלה ומשום דלקמן בסימן קנ"ג כתב רבינו על פי הגמרא באם האשה בעצמה מחולקת עמו בטענותיה כתב גם כן שנותנו לאשה וק"ל:
או שהיא כו' עד הנה לא מיירי מאבידת אשה אלא כשאבדו שליח הבעל אבל ה"ה אם בעצמו אבדו או האשה או שלוחה לקבלה ומשום דלקמן בסימן קנ"ג כתב רבינו על פי הגמרא באם האשה בעצמה מחולקת עמו בטענותיה כתב גם כן שנותנו לאשה וק"ל: