1
עושר זה בעל מקרא. שעושר הוא בגלוי וכן בעל מקרא וכמ"ש בהראותו את עושר. ונכסים על שהם מכוסים. זהו בעל משנה שמכוסים פירושם. וכבוד זה בעל תוספתות שיש לו יתרון כבוד ומעלה על בעל המשנה:
2
משנתו של ר"ע ור"ח ור"ה. עי' לעיל פסוק כנסתי לי ושם ליתא של ר"ע ולקמן פסיק וישוב העפר איתא:
3
שאסור להורות מהם. כמ"ש חז"ל שהתנאים המורים מתוך משנתם מבלי עולם:
4
זה בעל תלמוד. אף שאינו בעל מקרא ומשנה רק שבקי בתלמוד ואיך לישא וליתן בפלפול ההלכות יכול להורות הלכה למעשה. אף שהוא נכרי למקרא למשנה ותוספתא. ובילקוט הגי' ולא ישליטנו וכו' זה בעל אגדה שאינו לא אוסר וכו':