לפי כתב-יד קופמן
חתיכה שלחלב – חולין, וחתיכה של חלב קודש – ברוב עדי הנוסח נוסף "אכל". ההשלמה פשוטה, אבל מבחינה סגנונית אין בה צורך שכן ברור שמדובר באכילה, וזו דרכה של המשנה לקצר בסדרת נושאים דומים. את אחת מהן ואין ידוע איזו מהן אכל – אבל ודאי אכל חלב, מביא חטאת – על אכילת חלב, ועל ספק מעילה פטור (כדעת חכמים). רבי עקיבא אומר אשם תלוי – גם אשם תלוי על המעילה וגם חטאת על החלב. כל זאת כמחלוקת במשנה ב. אכל את השנייה מביא שתי חטאות – על כל חלב לחוד, ואשם וודיי – על המעילה. לכאורה על אכילת שתי חתיכות חלב חייבים רק חטאת אחת (לעיל פ"ג מ"ב), ברם שם נוסף הסייג "בהעלם אחד", וניתן לתרץ שמשנתנו בשתי העלמות. אכל אחד את הראשונה ובא אחר ואכל את השנייה זה מביא חטאת וזה מביא חטאת – שכן כל אחד אכל חלב בוודאות ופטור על ספק המעילה. רבי עקיבא אומר זה מביא אשם תלוי וזה מביא אשם תלוי – בנוסף לחטאת. החטאת על אכילת החלב והאשם התלוי על ספק מעילה, כמו שקבע רבי עקיבא במשנה ב. רבי שמעון אומר זה חטאת וזה חטאת – כמקודם, [ו]שניהם מביאין אשם אחד – בשותפות ובהתניה, כאמור לעיל (משניות ד-ו). רבי יוסה אומר אין שנים מביאין אשם – תלוי, אחד – כמו לעיל במשנה ו.