1
בא היבם תחלה עד והחרשת יוציא בגט. פרק ב"ש:
כתב הראב"ד ז"ל לא אמרו זה וכו': ואני אומר ר"מ ז"ל לטעמיה שפסק כר"א דאמר בכולן מלמדין את הקטנה שתמאן ומן הטעמים שכתבתי למעלה סמוך לזה הדין בדין היתה אחת חרשת ואחת קטנה וכו' והראב"ד ז"ל לטעמיה כדכתיבנא נמי ומיהו קושיא דידיה ניחא לי ואדרבה סייעתא היא לר"מ ז"ל דאמרינן וצריכא דאי אשמעינן בהא ה"א משום דאיקיים מצות יבום כו' אלמא בכל ענין הוי הלכה כר"א וכן עיקר: