1
שטר שכתוב בו אסתירא וכו' עד בדבר שאין בו ספק: כתב הראב"ד ז"ל זה שבוש ואינו נוטל אלא אסתירא עכ"ל: ואני אומר אינו שבוש אצלנו אלא ישר וכך קבלנו פירוש הנכון פרק גט פשוט ובכל מקום בתלמוד והוא ענין קרוב לטעות בין המעות לאיסרין כדאיתא פרק קמא דקדושין בשמעתין דפרוטה אחד משמנה באיסר האיטלקי אבל לומר שטועין בין איסר אחד למאה מעי דחוק הוא ביותר ואין תולין בכך אלא כמו ממאה למאתים או ממאתים למנה וכדמשמע פרק בית כור וכן הסכימו רבותינו בעלי התוספות והר"ם ז"ל מקוצי מדעתם:
2
לפיכך כל שטר שיש בו עד סוף הפרק. הכל בב"ב פרק גט פשוט (דף קסה קסו) והרבה מקומות: