1
וחכמים אומרים אין ממזר ביבמה. כלל ואפילו מדרבנן וכ"פ הרמב"ם ז"ל בסוף פרק ג' מהלכות יבום ועיין במראה ריש מכילתין ד"ה מה דאמר ר"ע ובריש חידושי יבמות הארכתי להשוות שיטת הבבלי דהכא עם שיטת האי תלמודא אבל לצאת תצא אם נשאת ואפי' יש לה בנים וכן הכריע הרי"ף ז"ל מההיא דהכא דקתני הולד ממזר כו' דאלמא יש לה בנים ואפ"ה לא פליגי רבנן אלא בהולד ממזר הא לצאת תצא אבל אם נתקדשה לאחר נותן לה גט והותרה ליבמה ושם ביארתי הכל בזה: