לא תשורני עין רואי, היינו אחר אבדן הגויה במותה שאז יתעלם מעין כל ועין לא תשורנו עוד, ומאז א"א שישוב לראות באור החיים, הלא עתה על ידי היסורים שנחשב כאלו מת עתה עניני גרוע יותר, כי עתה עיניך (ישורו) בי ובכל זה ואינני, שעתה הגם שרואים אותי שאני עדיין במציאות בכ"ז אני דומה כאלו אינני, כי כל משך זמן היסורים דומה כאלו איני בעולם, וא"כ יותר טוב היה שיהיה מקצר ימיו בעת אשר עין אדם לא תשורנו עוד, שהוא בסוף ימיו, וימיתנו קודם זמנו, משיקצר ימיו באמצע ימי חייו, שעדיין רואים אותו והוא חי ובכ"ז דומה כמת: Because of the severity of his afflictions Job considers himself as good as dead. Moreover, he believes that with death all souls perish and so the time he is now losing is lost for ever. There is no life after death and so he sees no point in God punishing him now in the middle of his life in order to save him from perdition, for in his opinion there is nothing from which or for which to be saved. It would have been preferable, therefore, had he been allowed to live his life normally and had he been punished, if that was necessary, by an early death.