אל תשאף הלילה, שאז בעת ההיא לא שאפת והתאוית שיבא הלילה לעלות עמים תחתם, ר"ל שאז בעת הטובה לא רצית שיסופו עמים רבים ממקומם בלילה אחד ע"י רעש הארץ על ידי רשעתם, כמ"ש ירוע כבירים לא חקר ויעמד אחרים תחתם, שאמר זה על מה שרצה איוב בעת צרתו שישמיד ה' כל הרשעים בפעם אחד ויסופו עמים רבים במקומם בכליון חרוץ, כמו שטען בסי' כ"ד, שכ"ז דבר בעת צר לו אבל בימי השלוה לא שאף ולא התאוה לזה, וא"כ וכי יערך ה' את שועך בעת ההיא שהיית לא בצר, שאז היית שוע: Elihu is referring to Job's demand (Chapter 24) that God should annihilate the evil-doers who cause havoc to the world and who live far away from civilised people. God could wipe them out in the darkness of their dwelling-places by means of those elements that are not subject to the rule of the Cosmos without prejudicing free-will