רש"י לפלא נדר או בנדבה או שתעשו האשה בשביל חובת מועדיכם כו' מה שפי' רש"י לפלא נדר וגו' אחר שפי' לריח ניחוח והוא מוקדם בפסוק נ"ל משום דקודם דפירוש ריח ניחוח יש לפרש לפלא נדר או בנדבה כאלו אמר לפלא נדר או לפלא בנדבה או לפלא במועדיכם וגו' וה"א דלא מיירי הפסוק אלא בקרבנות נדרים ונדבות שמביאים במועדים לא בקרבנות חובה של המועדי' אבל אחר שפי' לריח ניחוח נחת רוח לפני ר"ל נחת רוח לפני שאמרתי ונעשה רצוני וקאי על במועדיכם שהרי אמר במועדיכם לעשות ריח ניחוח ולא שייך לומר שאמרתי ונעשה רצוני אלא בקרבנות חובה שצוה לעשות במועדים ועושין רצונו וא"כ לא מיירי במועדיכם אלא בקרבנות חובה ועכשיו ע"כ מה שאמר הכתוב לפלא נדר או נדבה לא קאי על מועדיכ' רק מלתא באפי נפשיה הוא וה"ק קרא ועשיתם אשה לה' עולה או זבח הן לפלא נדר הן לפלא נדבה הן בקרבנות המועדים שהם חובה והם נחת רוח לפני שאמרתי ונעשה רצוני בכולן אני אומר והקריב המקריב וגו' מנחה סולת וגו':