1
רש"י דבר אחר בני אלהים הם השרים ההולכים פירש ויהיה בני אלהים כמו בני דעת ולא לשון בנים ממש כלומר הם עצמן השרים לא שיקראו המלאכים בניו של אלוקים חלילה רק הם ברואים להיות שלוחיו והאלקים לשון שררה ומרות וזהו שסיים רש"י כל אלדים כו':
2
רש"י מכל אשר בחרו אף בעולת בעל כו': לשון הג"א והקשה המזרחי דבפרק קמא דקידושין כו' משמע דבדור המבול לא היו באים על נשי חבריהם. והכא משמע דאף בעולת בעל לקחו ואין זה קשיא כלל דלגבי דור המבול לא היה החטא שלהם רק בזנות ואדרבה רוב בעילות אחר הבעל ולא תלינן מה שנתעברה האשה הוא מחביריהם כו' עכ"ל: משמע שר"ל שלא היו חטאם רק ביאות האסורות ולא שהרבו ממזרים ואין זה נכון שהרי בפירש פרש"י לקמן בפרשת נח טעם ארבעים יום כנגד יצירת הולד שקלקלו להטריח יוצרם לצור צורת ממזרים: