1
רש"י ויכל לשון הג"א ולפיכך כתיב ויכל אלהים ביום השביעי מלאכתו שנתן מנוחה למלאכה אשר עשה ובזה כלה המלאכה ביום השביעי עכ"ל. ואינו נראה כי איך יאמר נתינת מנוחה למלאכה כי לא יאמר לשון זה אלא לפועל העושה המלאכה על כן מחוורתה כדברי הרא"ס ז"ל ע"ש:
רש"י ויכל לשון הג"א ולפיכך כתיב ויכל אלהים ביום השביעי מלאכתו שנתן מנוחה למלאכה אשר עשה ובזה כלה המלאכה ביום השביעי עכ"ל. ואינו נראה כי איך יאמר נתינת מנוחה למלאכה כי לא יאמר לשון זה אלא לפועל העושה המלאכה על כן מחוורתה כדברי הרא"ס ז"ל ע"ש: