1
המלוה את חבירו על השדה וכו'. הפרש אלו השני חלוקות הוא באומר מעכשיו או לא והא דשינה רבינו ואמר חלוקת מעכשיו במוכר ולא אמרה בלוקח כשאר המפרשים שהרי אין חידוש יותר במוכר אפשר לומר משום דבגמרא אמרו קנה מעכשיו וכו' שאמר כן המוכר ובודאי דה"ה בלוקח:
המלוה את חבירו על השדה וכו'. הפרש אלו השני חלוקות הוא באומר מעכשיו או לא והא דשינה רבינו ואמר חלוקת מעכשיו במוכר ולא אמרה בלוקח כשאר המפרשים שהרי אין חידוש יותר במוכר אפשר לומר משום דבגמרא אמרו קנה מעכשיו וכו' שאמר כן המוכר ובודאי דה"ה בלוקח: