1
וכל המעות שביד האשה בחזקת בעלה וכו'. ממ"ש רבינו ז"ל כאן את לשונו נראה שהיא חזקה אפילו לגוף המעות אבל בפ' כ"ב מהלכות אישות כתב בפירוש שאינה חזקה אלא לאכילת פירות בלבד והרבה סתם כאן רבינו ז"ל את דבריו ושם נבאר:
2
הרב שלוה מעבדו וכו'. כבר ביארתי מה שקשה על דברי ה"ה ז"ל במ"ש כאן עם מ"ש בהלכות אישות פרק כ"ב וכן מדברי רבינו ז"ל שהאשה נאמנת לומר במנה שבידה שהם מנכסי מלוג וכן מה שקשה על מ"ש ה"ה בהלכות שאלה ופקדון במה שכתב שם בשם הרשב"א דלפי דברי רבינו ז"ל יחזיר לבעלה ג"כ דאמאי כיון שהיתה יכולה לטעון שהיה נכסי מלוג לא יחזיר אלא לה הכל ביארתי שם בהלכות אישות פרק כ"ב: