כל המנחות לגבי המזבח טעונות הגשה במערב כנגד חודה של קרן דרומית מערבית דכתיב והגישה אל המזבח וגו' אין לי טעון הגשה אלא קומץ מנחה מנין תלמוד לומר מנחה דבההוא קרא כתיב והבאת את המנחה וקאי אכולהו מנחות דכתיבי ברישא וכתיב נמי ברישיה דקרא אשר יעשה מאלה משמע כל המנחות הכתובות שם מנחת חוטא דלא כתיב הכא מנין תלמוד לומר את המנחה דלא הוה אתי במה הצד ואתי מריבויי' דאת והאי הגשה הוי בקרן דרומית מערבית כדאמר' דכתיב בה במנחה לפני ה' אל פני המזבח דהיינו דרום שבו הכבש שהוא פני המזבח ובעינן מערבית דאית בה יסוד דמנחה רחמנא קרייה חטאת וחטאת טעונה יסוד כדכתיב אל יסוד וגו' ואינן טעונות תנופה דלא כתיב בהאי קרא אלא הגשה ולא תנופה ומנחת העומר ומנחת סוטה טעונות תנופה והגשה תנופה כתיב בהדיא והגשה נמי כתיבא במנחת קנאות דכתיב והניף את המנחה והקריב אותה אל המזבח זו היא הגשה לקרן דרומית כשאר מנחות ומנחת העומר לא צריכא קרא דאתי במה הצד לרבי יהודה ממנחת חוטא ומנחת סוטה ששוו לקמיצה שוו להגשה אף אני אביא מנחת העומר ששוה לקמיצה תשוה נמי להן להגשה דכי פרכת מה להצד השוה שהן מצויין ומנחת העומר אינה באה אלא משנה לשנה אדרבה מנחת העומר מצויה טפי דהיא באה בכל שנה והנך זמנין דלא משכחת להו כלל.