הסכמת הרבנים המובהקים. מאירים כברקים. בי דינא רבא דק"ק ליוורנו יע"א
הכותב שם משמ"עון שם משמן טוב רב גובריה ורב חיליה דהאי טינרא תקיפא אפיק שפ"ה ועייל שפ"ה באמרת אלוה צרופה אילן ששרשיו מרובים. לא יכילוהו מגילות חבילות חבילות אין כי בא"ר מעשה תקפו וגבורתו נוראותיו ונפלאותיו אשר עשה להיות בס' נכתבי' באזנינו שמענו ל"ו מן הש"ם הוא זה כי בשנת ש"ט לאלף הששי את"א קדוש לעיר טריפולי י"עא למד דעת את העם זכה וזיכה את הרבים. כרע רבץ כארי וכלביא רב פעלים מקבציאל שרבה וקבץ פעלים לתורה ויוצא פרח ויצץ ציץ ויגמול שקדי"ם הרבה גבולו בתלמידים שלמים וכן רכי"ם. ה"ה הרב המקובל האלהי כמהר"ר שמעון לביא ז"להה הוא היה גבור באר"ש בע"ט הותיר ונה"ר יוצא בפיוט בר יוחאי אשר שר לשבח רשב"י ז"יעא כל אדם חזו בו חוצב להבות אש סדר קדושה רבה באר"ש ערב"ה על ערבי"ם. והאחרון הכבי"ד ביקר וגדולה נותנין לו את השבח בחיבורו הנורא פירוש ס' הזוהר על ספ' בראשית וס' שמות עמוק עמוק מי ימצאנו אמרות טהורות שהנ"ן זהי"רות לדרוש ולתור בחכמה בנוי"ות ברמ"ה לבו פתוח כפתחו של אולם בדברים העומדים ברומו של עולם והמה בכתובים. ויומא כי האידנא עת לחננ"ה תשואות חן חן להנך אינשי דסגן בעלי"לותא מעל"נא אית להו אנשי חיל יראי אלהים רעים אהובים. המה הגבירים הרמים והנשאים יחידי סגולה מעיר טריפולי הנזכרת י"עא היושבים שם וגם הדריש במחנה קדשנו אשר הזילו זהב מכיסם להדפיס לעת עתה חיבור הרב הנ"ל על ס' בראשית נזר אלהיו על ראשו כתם פז עטרת צבי וצפירת תפארה זכות הרב ז"ל יהי עליהם סתרה צנה וסוחרה הטיבה ה' לטובים. וכדי שלא לנעול דלת בפני מחזיקי דגל התורה הדבר דברנו לאסו"ר איס"ר בל יוסיף עוד אנוש לחזור ולהדפיס הס' הזה מהיום עד משך עשרה שנים רצופי' בלי רשות מעלת תהלת יחידי סגולה הנ"ל ואשר לא ישמע ילבש קללה לטותא תנן והנח"ש מועד לעולם לחמו בדאגה יאכל לחם העצבים. החדל יחדל עליו תבא ברכת טוב במרה טובה מרובה יראה בנחמה בב"נות ירושלם דדהבא וקרית ארבע היא חברון צפ"ת אמת תכון לעוד טבריא תתעביד קלניא בעגלא ובזמן קריב כן יאמר ה' המכסה שמים בעבים. בי"רא נש"ו. הפ"ד החותמים לכבוד התורה פה ליוורנו י"עא טו"ב כסלו שנת דרך הנש"ר בשמים לפ"ק.