1
הכניס החטאת עצמה וכו'. בפ' דם חטאת (זבחים דף צ״ב) ובפ' דם חטאת נתבאר שאפי' הכניסה קודם שקיבל דמה וכשהוציאה קיבל דמה כשירה ולכך כתב רבינו הכניס החטאת עצמה ולא כתב הכניס בשר כלשון הגמ' כך כתב הר״י קורקוס ז״ל:
הכניס החטאת עצמה וכו'. בפ' דם חטאת (זבחים דף צ״ב) ובפ' דם חטאת נתבאר שאפי' הכניסה קודם שקיבל דמה וכשהוציאה קיבל דמה כשירה ולכך כתב רבינו הכניס החטאת עצמה ולא כתב הכניס בשר כלשון הגמ' כך כתב הר״י קורקוס ז״ל: