1
שדין אכילת שניהם שוים : ואם היא עולה א"צ לזה שהיא כולה כליל לאישים ואם היא חטאת נפסלו בלא"ה שמא לנו . והר"מ לא כתב אלא מפני חשש שמא עבר זמנו . ועתוי"ט : כלומר אע"פ שהשלמים אסורים באכילה מתחלת ליל ג' עבור צורתו אינו אלא ביום ג' . כדילפינן בזבחים : ומסתברא דאפילו מיעוט א"י קאמר . וכ"כ הר"מ כי העיקר אצלינו בשר שנתעלם מן העין אסור והיינו כרב . וקשה דא"כ בלא אינו יהודי אם הוא במקום שהעורבים מצויים אסור , וצ"ע . ועוד הא הר"ב פסק דלא כרב . ועתוי"ט :