1
ושמת שם וגו׳ וסכת על הארון וגו׳. בשביל שנראה מדבר ה׳ לעיל כ״ו ל״ג ונתת את הפרכת תחת הקרסים והבאת שמה מבית לפרכת וגו׳ שמתחלה יתן הפרכת ואח״כ יביא הארון מש״ה פי׳ המקום ית׳ שמתחלה ישים את הארון ואחר כך הפרכת. וכבר ביארנו שם שאין זה מקראות הסותרות זא״ז. אלא תלית הפרכת על הקרסים היה תחלה ואחר הבאת הארון הי׳ משלשל הפרכת שיסוך על הארון. ודיוק לשון וסכת מפורש בסוכה ד״ז דניכוף ביה פורתא דמחזי כסכך. וע״ע בסמוך: