1
ויעשו את אבני וגו׳. כאן מתחיל בל״ר. משום שלא היה עוד מקום להזכיר במלאכה עשיית הרבים. מש״ה נקרא המלאכה ע״ש של הגומרים כמש״כ לעיל. והנה בפ׳ הצווי כלל המקרא מעשה האבנים עם מעשה האפוד. וכאן בא בפ׳ בפ״ע בין אפוד לחשן ויבואר הטעם לפנינו:
ויעשו את אבני וגו׳. כאן מתחיל בל״ר. משום שלא היה עוד מקום להזכיר במלאכה עשיית הרבים. מש״ה נקרא המלאכה ע״ש של הגומרים כמש״כ לעיל. והנה בפ׳ הצווי כלל המקרא מעשה האבנים עם מעשה האפוד. וכאן בא בפ׳ בפ״ע בין אפוד לחשן ויבואר הטעם לפנינו: