1
אשה אל אחותה. לשון אחותה בגולמים לא שייך אלא במקום שהדקדוק הוא לכוין זל״ז כמו בכרובים. או בקרשים שהדקדוק שיעמדו מכוונות כמו שתי אחיות ומש״ה כתיב בקרשים שיהיו משולבות אשה אל אחותה היינו שיהיו מכוונות ולא בולטות זה מזה. אבל ביריעות התפורות זל״ז בע״כ יהיו מכוונות וא״כ הכי מיבעי תהיין חוברות אחת אל אחת אלא בא ללמדנו על מש״כ לעיל דציורי הכרובים שעל היריעות היו נגמרות מיריעה ליריעה מש״ה הזהיר הכתוב שיהא החבור באופן שיהיו מכוונות להדדי בתכונות הציור: