1
את מטהו. עי׳ מש״כ לעיל ט׳ כ״ג:
2
וה׳ נהג. הוליך מיבעי אלא משמעו שלא בא הרוח בחוזק כמו אח״כ אלא כמנהג העולם. ומש״ה נצרך להיות הרוח כל היום וכל הלילה וכך עלה במחשבה שיהיה הנס בדרך הטבע להראות כי גם בטבע יכול להכות:
את מטהו. עי׳ מש״כ לעיל ט׳ כ״ג:
וה׳ נהג. הוליך מיבעי אלא משמעו שלא בא הרוח בחוזק כמו אח״כ אלא כמנהג העולם. ומש״ה נצרך להיות הרוח כל היום וכל הלילה וכך עלה במחשבה שיהיה הנס בדרך הטבע להראות כי גם בטבע יכול להכות: