1
אבד תאבדון וגו׳. קודם שבא לעיקר הפ׳ שהוא ממקרא ו׳ ואילך איך ינהגו בקרבנות הזהירה תורה לטהר את הארץ מע״ז. שהרי כ״ז שהארץ מלאה גילולי ע״ז אין הקרבנות בבית הבחירה עושים את המיועד לפעולתם. דע״ז מסלק את השכינה מן הארץ. ואע״ג שכבר נזהרו בשעת מלחמה לאבד ע״ז כמבואר לעיל ז׳ ה׳ כי אם כה תעשו להם וגו׳ מכ״מ הרי נשאר מקומות שלא הגיע לידם בשעת כבוש. ע״כ הוזהרו שאחר כבוש וחלוק יהיו עסוקים לטהר את הארץ מטומאת ע״ז: