1
מה ששאל אם יש לסמוך להקל בענין שמיטת הגוף כשיעור אצבע על מ"ש היש"ש בשם המהרי"ל דדי בשאר אצבע אף שאינו אגודל. הנה יפה אמר להקל בזה לכבוד שבת או הפ"מ ומכ"ש בתרווייהו יחד.
2
ובנדון עוף בגישוואלינע ביצים גם האזמיניק. הנה אני מורה להקל בהפ"מ או לכבוד שבת.
3
ונדון העוף שבלעה עלוקה. הנה לא שמענו איסור בזה כי איכא כמה ספקי אולי מתה מיד העלוקה ואם לא מתה אולי לא עשתה שום נקב ואם עשתה נקב אולי אינו מעבר לעבר לכך לדעתי אין להחמיר בזה: