1
במ"ש המחבר בסי' קל"ד סעיף א' אפי' עירה כל היום כולו ראשון ראשון בטל הנה מלשון זה משמע אף שלא נפסק כל פעם אמרינן ראשון ראשון בטל וק"ל מ"ש מהא דאמרינן בנדה דף ע"א גבי דם תבוסה עיי"ש מוכח להדיא דאם הי' יורד ושותת בלי הפסק אף שאינו בקלוח גדול כל שלא נפסק לא אמרינן ראשון ראשון בטל עיי"ש גם בפרש"י וצ"ע מ"ש מהכא ובודאי דם של אדם אין למערה מחביות ועוד דא"כ הו"ל לחלק בקלוח גדול או לא וגם ממה דמשני שם שאני מטה דמחלחל וכו' מוכח שכל שלא נפסק ממש לא בטל וצ"ע דכאן מבואר להיפוך וצ"ע גדול: