1
הנה הט"ז בסי' צ"ב ס"ק כ"ז כתב וז"ל ולענ"ד תמוה דכל שנוגע בקדרה וכו' ולדעתי נראה כדעת הש"ך בס"ק ל"ו שכתב כיון דהקדרה עומד במקומו חשוב תתאה וכן מוכח להדיא בתוס' פ' כיצד צולין דף ע"ז ד"ה תנן שאין להם דין נוגעין זה בזה כדעת הט"ז וכן שלא כדעת הש"ך דמה שבמקומו חשוב תמיד תתאה שהרי כתבו שם דנקט סתם נגע ולא פירש אם נגע למעלה או למטה אף שהתנור עומד במקומו אין לו דין תתאה תמיד רק לפי מה שהי' הנפילה וכן משמע מסוף לשונם שכתבו דמכאן פריך שפיר דמדנקט נטף מרוטבו על החרס משמע למעלה משמע דלולי לשון זה אף בנטף משכחת לה שיהי' הרוטב תתאה וחרסו של תנור עלאה אף דהוי במקומו לכך נראה דהלכה כדעה זו ודו"ק: