1
שא' בא' שמת לו בנו ומפני גודל צערו רוצה לעשות לו איזה ציון למזכרת בשינוי ממה דהוי על כל הקברים וגם בטענה שהבה"ח אינו מוקף בגדר כלל ובני עירו מוחין בידו מאחר שאין לרבנים הקבורים שם כן יהי' להם בזיון. הנה באמת הדין עם האב לא מבעיא בעשיית ארון בלבד דאין בידם למחות כיון דהוא רק שמירה ואין בזה ריבוי כבוד רק דרך שמירה ואפשר אדרבא הוי להם יותר כבוד בזה כי הם נראה דאין צריכין שמירה כי הם בעצמן נשמרים וגם אף אם יעשה איזה ענין לכבוד לבנו המת נמי אין בידם למחות כמ"ש בתשובה (בטוטו"ד מה"ג ח"ב) שאין זה העדר כבוד להראשונים ומוזכר שם סברת רו"מ ג"כ די"ל דהוי להם כבוד להיפוך עיי"ש: