1
בנדון ס"ת שהי' בה כס יה בשני שיטין. הנה כבר כתבתי בחבורי ספר החיים הל' קה"ת דכל הני דצריך לכתוב בחד שיטה בדיעבד כשר אם נכתב בשתי שיטין עיי"ש ועיין בספר סת"ם סי' ל"ה תשובה בענין זה. ונדון הס"ת הנה מה שהעיר רו"מ ע"ד הטו"ז בסימן ל"ב בדין ראוי לבילה דסתרי לדבריו למ"ש בסי' נ"ה וכן מה שהקש' על הרשב"א ממשנה דפ"ט דב"ב גבי בשבת אמרו וכו' הוא מבואר בחבורי ק"ס עיי"ש. מיהו בלא"ה לא יפה הורה כיון דכבר הי' זה בשביעי הי' לו לגמור כל הפרשה ולהפטיר הוא ומה בכך דהוי דרך שם לקרות הנוספין מ"מ כיון דמצד תקון חז"ל הוי החיוב רק שבעה קרואים וכיון דהוי בשביעי הי' לו לגמור כל הפרש' ויפטיר הוא ולא הי' לו לצוות להוציא אחרת לכך לא יפה הורה בזה: