1
במ"ש הטו"ז בסי' צ"ב ס"ק כ"ז ולפענ"ד תמוה דכל שנוגע בקדרה וכו' ולדעתי הי' נראה כדעת הש"ך בס"ק ל"ו שכתב כיון דהקדרה עומד במקומו חשיב תתאה אכן מוכח להדיא בפסחים ע"ז בתוד"ה תנן שאין להם דין נוגעים זה בזה כדעת הטו"ז וכן שלא כדעת הש"ך דמה שבמקומו חשיב תמיד תתאה שהרי כתבו שם דנקט סתם נגע ולא פי' אם נגע למעלה או למטה עיי"ש משמע כדעת הסוברים דגם בזה יש חילוק באיזה מקום נגע אם הוא למעלה או למטה אף שהתנור עומד במקומו אין לו דין תתאה תמיד רק לפי מה שהי' הנפילה וכן משמע מסוף לשונם שכתבו דמכאן פריך שפיר מדנקט נטף מרוטבו על החרס משמע למעלה משמע דלולי לשון זה אף בנטף משכחת לה שיהי' הרוטב תתאה וחרסו של תנור עלאה אף דהוי במקומו לכך נראה דהלכה כדעה זו: